Sjukhus och frustration.

I söndags tog jag mig tillbaka till Norge och tänkte att det skulle bli skönt att börja jobba igen, mest för att komma tillbaka till vardagen och skingra tankarna lite. Igår satte dock min rygg stopp för det. Jag kunde inte böja mig ner och när jag lyfte tredje säcken med blåbär gjorde det så ont att jag nästan började gråta. Då försökte jag lite till. Det slutade med att jag fick sitta på synebandet och massakera djupfrysta bärklumpar istället. Ett bra sätt att få ur mig lite aggressioner på, visserligen. Men idag gick det inte att försöka ens gå till jobbet så istället bar det av till sjukhuset med Richard. Tre timmar och två burkar smärtstillande senare sitter jag här och får inte jobba resten av veckan. Hm.

Nåväl, nu får jag tid till att skriva bandpresentationer för en av våra fina festivaler här i Sverige, samt titta ikapp på mina TV-serier och äntligen orka läsa lite. Jag börjar få till en liten bokhylla här i mitt lilla rum, men har knappt läst en enda bok. Illa. Nu ska jag laga mat för att äntligen kunna knapra lite piller och bli lite mer rörlig för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0