2009.

2009. Känn på den. Jag hade inte riktigt förstått igår att det redan var nyårsafton, men det var kanske också för att jag inte skulle spendera den sedvanligt med att arrangera middag, ha alldeles för höga förhoppningar och kanske dricka lite för mycket bubbel. Istället begav jag och Stuart oss hem till Hannas föräldrar där vi hade en mysig kväll med mycket god mat och gott vin. Vi spelade spel och sedan gick vi ut så långt Hanna orkade för att se fyrverkerier. Efter det gick jag ner mot stan men folk var på så skilda håll att jag gick till festen min syster var på och stannade en timme innan vi åkte hem. Nästa år ska vi fira dubbelt upp!

På lördag beger jag mig tillbaka till Tönsberg, det känns rätt bra. Kanske mest för att jag vet att det är i år det händer - jag ska få komma ut i världen igen. Resa, resa, resa, träffa underbara människor och se platser jag bara drömt om att få se. Försöka finna något jag kan greppa tag i och hålla fast vid. Jag vet inte vad det är, men jag vet att jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: ewa lee

jag älskar dig.

2009-01-01 @ 19:39:42
Postat av: ida

Kristiiiiiiin! Ska jag boka för 22a???

2009-01-02 @ 14:45:34
URL: http://paranoida.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0