Back in Tönsberg.

Så sitter jag här igen med mitt kaffe i det lilla rummet i Norge. Det känns plötsligt som att jag knappt varit borta alls, samtidigt som det känns som evigheter sedan. Det är trots allt fem veckor jag varit borta och oj vad det har fått mig att må bra. Efter att ha stannat några extra dagar i Hultsfred begav jag mig till Uddevalla där jag hängde med mormor och Bengt. Det var väldigt mysigt att få vara där själv för första gången sedan man tillbringade någon vecka eller så på något sommarlov ensam hos dom. Det kändes nästan som förr, förutom kanske att jag förr i tiden inte blev bjuden på exempelvis portvin. Två nätter senare åkte jag vidare till Strömstad där jag mötte upp Richard och Irene för att sedan åka båten till Sandefjord. Kvällen bjöd sedan på vodka och äventyr med Johanna i natten - återigen hände det bästa på 7 Eleven när vi träffade the man, the myth, the legend Tommen. Eller helt enkelt bara senaste Robinsonvinnaren i Norge. Ha!

Kommentarer
Postat av: Ida

Någonstans mellan den 21 aug - 4 sep kommer jag vara i Svergie. Då måste vi ses! :)

2009-07-29 @ 08:24:34
Postat av: Kristin

ABSOLUT! Vi hörs närmare om det, men då vet jag när du är här i alla fall :) Kul att jag har biljett till London den 4:e september, haha... men jag tror fan inte det går att åka. Måste skicka iväg pass till visum och jag kan verkligen inte göra av med mer pengar nu!

2009-07-29 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0