Hultsfred <3

Ja, nu är jag på plats i min lilla favoritby. Vädret är lite instabilt, men just nu skiner solen och jag hoppas att det fortsätter så. Det är rätt skönt att inte ha hektiskt jobb framför sig, denna festivalen ska jag verkligen njuta av att vara ledig - även om jag kommer att hjälpa till på olika ställen och skriva lite för musicstage.se. Jag kom hit redan i lördags, men det vart mest chill fram till igår när vi drack öl på campingen och på Paradiset. Under dagen kommer vårt camp att börja leva då det bestått av fyra tomma tält so far. Jag kanske spenderar natten där också - för ikväll blir det fest!

Stockholmsveckan var helt underbar för övrigt. Tisdagen bestod av vin i Vitabergsparken och på onsdagskvällen hängde vi på Debasers uteservering. I torsdags åkte sedan jag och Alex ut till Stora Saxön och spenderade ett fantastiskt fint dygn hos hennes föräldrars vänner. Vi badade, rodde ut en bit med båten, åt god mat, satt vid det alldeles stilla vattnet mitt i natten och drack öl och pratade och avslutade med att avnjuta inlagd strömming - underbart!

Life is good, just nu. Jag känner harmoni och ren glädje och det var ta mig fan längesen jag gjorde det flera veckor i sträck senast.

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du går förbi Rädda barnens bås och ser en skäggig karl så är det min. Hos honom kan du få spela in en film (där du pratar lite om hur det är att vara ungdom exempelvis) som läggs ut på youtube :)

Ha så kul - och superkul att ses!

Kramar

2009-07-07 @ 18:04:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/malincollin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0