Linköping tur och retur.

Ja, idag åkte jag och Regina på utflykt till Linköping. Först tåg till Kisa för att åka bil därifrån och när vi kom fram till den stora (?) staden gick vi och åt gudomliga kycklinspett med aioli och klyftpotatis innan vi mötte upp Reginas vänner för att se Harry Potter and the Half-Blood Prince. Grymt snyggt gjord, som vanligt, men lite seg i mellanåt. Jag längtar till sista filmen, eller filmerna. Fast först ska jag ta och läsa igenom sjätte boken för att sedan ge mig på den sista innan den filmen släpps nästa år. Något att läsa på resan, kan jag tro.

Tillbaka i Hultsfred nu, på lördag ska jag jobba nio till fem på Sonisphere innan det är dags att dricka öl och titta på bland annat The Hives och fucking Metallica. Ska bli hur grymt som helst. Sedan får vi se när jag beger mig tillbaka till Norge. Risken är att jag stannar i den här byhålan för alltid. Fast det hade nog inte Robban och Regina tyckt var jättekul. Enough is enough, liksom. Men än så länge har vi det väldigt mysigt och bra, i mitt tyckte i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0