Nyutflyttad.

Okej, inte riktigt utflyttad än eftersom jag måste hänga i huset tills i eftermiddag då min kära mamma dyker upp. Dock har jag precis lämnat in mina nycklar och fått det sköna beskedet att endast tvåhundra kronor kommer att dras från depositionen. Med allt som är sönder i det här huset förväntade vi oss nämligen något mer. Så nu blir det kaffe och O.C.-maraton. Och jag kan lova att jag inte lämnar Tönsberg utan ett eller annat glädjerop. Tror faktiskt att det är första stället jag bott på som jag inte kommer att sakna för en sekund. Men det återstår att se. Idag beger jag mig till Notodden för två dagars bluesfestival innan det vär av mot Helsingborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0