Metallica och närmaste framtiden.

Oj, vad tiden flyger fort när man har roligt. Har avverkat fyra veckor i Sverige nu, tre festivaler och en riktigt skön och fin vecka i Stockholm. I lördags var det Sonisphere och efter att ha jobbat under dagen drog jag och Alex in till stan och drack lite bubbel och väntade ut regnet innan vi begav oss till festivalomådet igen. Ett par timmar senare stod så Metallica på scen och det var bara så fantastiskt mäktigt att få se dom. Vi lyckades ta oss framåt så långt att vi stod ett par meter från kravallstängslet precis framför en mikrofon som användes flitigt av James, Kirk och Robert. Alex skrattade och grät på samma gång och jag fick gåshud flera gånger om. Helt enkelt jävligt grymt!

Snart måste jag bege mig tillbaka till Norge - men det dröjer säkert flera dagar till innan det händer. Ska egentligen bara packa ihop mina saker och städa samt besöka Bob för några sista öl i byn. Sen blir det Helsingborg. Hur länge vet jag inte och vart jag tar vägen i september har jag ingen aning om. Alternativen är väl att hänga i Norge hos mamma och pappa, eller använda mina biljetter till London för 102 riksdaler som tar mig dit i början av månaden och tar mig tillbaka efter fyra veckor. Vi får se vad det blir. Just nu njuter jag av att bara vara i Hultsfred.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HårdrockärbraHårdrockärbraHårdrockärbraHårdrockärbraHårdrockärbraHårdrockärbraHårdrockärbraHårdrockärbraHårdrockärbraHårdrockärbra osv!!! :D



Jag vill åka till London runt den 20:e Augusti! Roky Erickson will be in town! :)

2009-07-20 @ 14:05:53
Postat av: Kristin

Fan vad grymt! Synd att biljetterna då kommer kosta typ massor. Kom dit i september istället, om jag nu drar dit vill säga :)



Och du, hårdrock ÄR fan bra!

2009-07-20 @ 15:41:36
Postat av: Ida!

Ja kom i augusti, rocky erickson ffs!!

Annars kan du ju komma i september och hänga med mig, fira vlads födelsedag och lite sånt där :)

Vi känner igen honom på-lacken hahahahahahaha!!

Förlåt lite mkt socker idag...

2009-07-21 @ 16:31:54
Postat av: Kristin

Ida - HAHAHAHA! Jag trodde nästan du var full först :) Härligt! Jag får se om jag dyker upp, isf blir det i september... men skulle inte fyra veckor Kristin bli lite för mycket att ha på ett golv i din närhet? :P

2009-07-21 @ 18:37:53
Postat av: Peter

Intressant hur du kallar Hultsfred för stan ;-)

2009-08-03 @ 14:16:53
URL: http://anyprint.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0