I'm free forever (nästan).

Jag sitter här och smakar på frihetens sötma. Det låter ju helt idiotiskt i sådana här tider att man är glad för att man slutat jobba, men åtta månader på fabriken blev lite mycket. Dock inte sagt att hela perioden varit extremt usel - bara ungefär 80% eller så av tiden här. Men, nu mina vänner, ska ni förhoppningsvis slippa mina klagomål och deprimerande inlägg. Nu är det slut, nu är jag fri! Och (några av) mina favoritkillar är på väg hit för att fira midsommar imorgon. Och ikväll ska jag dricka rödvin och fira min semester. Ljuva, ljuva ledighet - om jag inte lyckas hitta ett jobb för september kommer jag att vara ledig i åtminstone åtta månader framöver. Man kan ju bara hoppas på att dessa kommande månaderna blir helt fantastiska jämfört med de föregående.

Förresten kommer jag ju inte vara extremt ledig eftersom jag jobbar på med Nikator. Det är skoj. Just nu händer det mest med CITY, kolla in deras MySpace här - snart kommer första singeln!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fint! Ta igen dig nu, ge eländet en smäll på käften osv. Ut och res med dig osv, avsluta med att komma oh hälsa på mig.



När är du och dina favoritkillar i sverige?? Jag tänkte ta ut min semester snart serrö! :*

2009-06-19 @ 10:22:06
Postat av: Anna

You did it! Är sjukt imponerad av att du stod ut, verkligen bra jobbat. Njut och ha det bra nu, hör av dig om du har vägarna förbi Stockholm!

2009-06-20 @ 17:58:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0