Sommaren är här!

Har haft en riktigt trevlig helg - i lördags blev födelsedagsfesten väldigt lyckad. Det var pilkastning, och fint folk och drinkar och tårta. Igår blev det väldigt mycket chill, först i solen nere vid bryggan och Maskinistenes Hus med några filmer som avslut. Idag kom mamma och pappa hit på snabbvisit från Notodden. Jag åt världens godaste kycklingsallad i stekande sol precis vid vattnet, innan vi åkte till nån slags badstrand och åt glass och pratade bort tiden. Fint. Nu är jag hemma och ska väl gå och lägga mig om ett par timmar - fyra okristligt tidiga morgnar kvar, sedan never again. Efter det är det bara två veckor kvar på fabriken, sedan festivaler och sommar på riktigt. Jag längtar så att det gör ont just nu. Hur som helst är det faktiskt sommar nu - upp mot 30 grader och sol, sol, sol. I like! Det enda som är synd för tillfället är att jag inte kan följa med föräldrar och syster till Frankrike på torsdag, det hade vart guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0