Kärlek är för dom.

Uh, jag blir så trött på mig själv. Fast framför allt är jag mest trött i hela kroppen idag. Förkylning på gång, kanske. Eller kanske mental utmattning som satt sig i kroppen. Hur som helst ska jag snart sova och hoppas på en bra dag imorgon. Åter till synebandet, dock. Men snart är det helg och då blir det förhoppningsvis lite god mat, kanske lite vin och sen är det ju premiär för Robinson. Kul. Fast det kanske säger mer om mitt liv i Norge än något annat när man ser fram emot en sådan grej.

I övrigt går Thåströms nya och Petes soloalbum på repeat. Fantastiska album, båda två. Ville bara få det sagt.

Kärlek är för dom, dom som har tur
Kärlek är för dom, dom som har tur
Kärlek är för dom, kärlek är för dom
Kärlek är för dom
(J. Thåström)

Kommentarer
Postat av: Ida

Men snart ses vi! :*

2009-03-19 @ 09:14:37
URL: http://paranoida.bloggspace.se
Postat av: Daniel

Alltså, jag får sluta läsa din blogg nu om jag inte ska spontant avlida av depression. Nu är det vår, släpp Findusarna fria!

2009-03-20 @ 11:32:18
Postat av: Kristin

Ja, du får nog göra det :) Nej, jag ska skärpa mig - Findus är ju ganska okej ändå. Och dessutom ses vi snart som Ida säger! Efter det utlovas betydligt gladare inlägg och innan dess kanske det kommer ett eller annat också...

2009-03-20 @ 23:44:31
URL: http://kin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0