I väntan på bättre tider.

Okej, dags att uppdatera och skriva om allt kul som händer här i Norge. Men seriöst, inget händer. Och då menar jag inget. Visserligen blev Valborg kul med en oplanerad spritfylla. Jag träffade på Johanna ute och efter att ställena hade stängt gick vi på äventyr, åt hamburgerkorv på 7-eleven där Robinson-Tommen dök upp och där vi även gjorde en revolt, som vi kan llåta förbli osagd, mot kapitalistsvinen som tar typ 20 kronor för ett hekto lösgodis. Sedan hjälpte vi en tjej som hade gömt sig på en trappa för att spy, och efter det gick vi på någon slags tråkig efterfest. När vi gick därifrån träffade vi en trevlig människa som jag följde med på ytterligare en efterfest med gratis öl och öppen eld och gratis taxi hem. Tack för den.

Sedan i fredags när jag äntligen tog mig upp ur sängen har jag spenderat typ alla vakna timmar framför datorn, sittandes i min fåtölj. Visserligen har kanske hälften av dom timmarna spenderats med att läsa, då jag börjat plöja böcker igen vilket jag tycker är väldigt bra. Men nu är jag så sjukt uttråkad att det till och med ska bli skönt att komma till jobbet imorgon kväll och sätta sig vid ett syneband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0