Sommaren 2009.

Jag har hört att sommaren slutar i september. Så är det nog, även fast gårdagen var betydligt varmare och soligare än typ hela augusti. Hur som helst, min sommar har varit helt fantastisk och välbehövlig för mitt sinne, om än mindre bra för min ekonomi. En liten sammanfattning kanske är på sin plats. Sommaren 2009 har jag flyttat ifrån Norge, kreverat i en varm bil till Stockholm, åkt hemskt mycket buss, myst med Ewa och ätit gott på Fjäderholmarna, myst ännu mer och målat med Alex ute på Stora Saxön, åkt i Timbuktus turnébuss pre brand, festat till gryningen på diverse festivaler, haft raveglasögonparty backstage på Hultsfred, druckit hallonmojitos på Debasers uteservering, bytt en larv mot en piltavla, tillverkat en midsommarstång, druckit alldeles för mycket Minttu på samma högtidsdag, badat bastu, spelat gitarr, sett Metallica, hängt med världens sötaste lillplutt Kajsa, tittat på alldeles för många avsnitt av Ellen Show, planerat resa, hjälpt till att flytta två gånger, flyttstädat, brytit mig in på ett tivoli med en söt dansk, träffat en massa fina, fina vänner och helt enkelt haft en otroligt fin och välbehövlig sommar. Tack för det, alla ni som var med.

Det finns givetvis en hel del annat som också hänt, men min hjärna vill inte riktigt vara med idag så jag låter det vara så. Idag kommer mamma till Helsingborg och på söndag åker jag till Norge där jag stannar i ett par veckor innan jag åker till Stockholm någon dag innan vi sätter oss på båten till Riga. Jag kan nog inte längta mer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0